Profil użytkownika aherok
Oni (2002)
Do końca naiwnie czekałem na jakiekolwiek wyjaśnienie niewiadomych.
Iron Sky (2012)
We come in peace!
Obawiałem się, że poza świetnym pomysłem przewodnim, wyjdzie szmira, ale jednak fabuła dała radę.
Ghost in the Shell (1995)
Wahałem się pomiędzy "przeciętny", a "niezły". Strasznie wolno się rozkręca, a jak już w końcu coś się dzieje, to okazuje się, że to koniec.
Kod nieśmiertelności (2011)
Można obejrzeć. Ale Gyllenhaal tylko w Doonie Darko.
Drużyna A (2010)
You spin me right round.. :)
Przypadek 39 (2009)
Renée Zellweger razem z jej aktorstwem kompletnie mi tu nie pasuje. Reszta oklepana taka.
Szpieg (2011)
Z niewiadomego powodu zgubiłem się gdzieś w trakcie i jakoś nie mogłem odnaleźć tych powodów to zachwytu, co inni. Może za drugim razem byłoby inaczej. A może po prostu takie filmy nie są dla mnie.
90% filmu zasługuje na ocenę 7.5/10. pozostałe 10% - 2/10.
Końcówka filmu - love it or hate it. Ja nie pokochałem.